مدیران شهری یزد به مناسبت روز کارگر با حضور در منطقه تفرجگاه دره گاهان تفت، در جهت فرهنگسازی و حفظ محیط زیست زباله های منطقه را پاکسازی کردند.

یزدفردا :مدیران شهری یزد به مناسبت روز کارگر با حضور در منطقه تفرجگاه دره گاهان تفت، در جهت فرهنگسازی و حفظ محیط زیست زباله های منطقه را پاکسازی کردند.

به گزارش روابط عمومی و  شهرداری یزد در راستای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست برخی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری عصر روز یازدهم اردیبهشت ماه به مناسبت تکریم روز کارگر با حضور در تفرجگاه دره گاهان تفت ضمن کوهپیمایی، به جمع آوری زباله ها و نظافت منطقه پرداختند.

شهردار یزد با تأکید بر حفظ محیط زیست و نعمتهای خدادادی مردم را به رعایت پاکیزگی و نظافت شهرها و محیطهای تفرجگاهی سفارش کرد.

حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان، سید علی محمد میرحسینی و ناصر پارسائیان از اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس میروکیلی شهردار یزد، مهندس احمد زرگرباشی و مهندس  مجید زرگرباشی از معاونان شهرداری، مهندس محمود دهقان مدیر منطقه سه و مدیران عامل سازمان های پارکها و فضای سبز، مدیریت پسماند، فاوا، میادین میوه و تره بار، اتوبوسرانی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، پایانه های مسافربری، عمران و بهسازی و نوسازی و همچنین مدیران اداره های ارزشیابی ، روابط عمومی و طرحهای مدیریت توسعه شهرداری از جمله شرکت کنندگان در این کوهپیمایی بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا